Thursday 9 February 2012

k'kecewaan melanda.. huahaha.....

assalamualaikum, suda mkn ka belum?.. hahha..... kecewa berabis nie.....
tinguk aku puna result, biar pun semua lulus, tp kecewa la, bab semua result cukup2 mkn jak,
apa la aku mok bagi tau mama aku, haha kana marah la aku nie.. adesssss..! miatai....
apa2 pun alhamdulillah la x gak subjet aku repeat. heheh, klu x duit lagi huhuhu......
jd sem nie mok tebus balik... mok kci naik balik aku punya pointer hehe..... aja2 fighting... miahaha.. =p
kejayaan x kn dtg tanpa usaha hehe, jd usaha la. huhu..... lagi pun nasib s'sorg itu x kn brubah klu dia sendirii x mok ubah nasib dia sendiri. hehehe..... jd tepuk dada tnya minda... hukhuk.....
target sem nie klu ble mok dpt 3.5 ponter ke atas... insyallah amin..... mudah2han d permudahkn.. hehe..
pada kwn yg lain tahiah ngan result kamu, jeles aku ni.... hahah, tp x pa la. kita suda usah, tawakal, itu yg kita dpt jd syukur jak  la. next time wat lagi lebih baik.. huhu....... ^_^ apa2 pun smile always....
teguhkn peribadi, mantapkn iman, jaga kelakuan, hehe... =p assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment