Thursday 29 March 2012

Stress,Sedih, and Penat.. fuhh

assalamualaikum.. hehe.....minggu nie akstress betul, mna ngan assigmnt, mna laik latihan, mna laik x dpt balik kampung.. hahah.... stress abis aku nung.. hadoiii yai.... kena laik my mum x sihat lagi, ena tahan lagi d hosital likas lagi la aku stress.. waduh2..... apala, tp sabar jak la dugan dari allah tue, jd kena la tabah sikit, jd my um kena tahan d hospital aku la yg slalu p lawat dia, msk utk dia, nasib gak pandai aku mks sikit2. klu x abis.. huhu, asal jam 6pagi p lawat my mum, then jam 12tgh, pastu malam lagi lawat my mum jam 6ptg, sebab x buli klu lelaki yg  menjaga, kenalaik kami adik-beradik semua lelaki, sabar jak la.. biar pun penat, x cukup tdur, tp mok wat mcm na, suda tangungjawab anak, dari aku lahir sampai skung my mum yg jaga aku, skung my time plak jaga dia.. huhu biar pun x la sebaik mcm mna my mum jaga aku slama nie.. tp bole la.. hehe... sampai aku x jd mook cuti, sebab my mum kena tahan d hospital. em.. i hope m mum cepat sembuh.. insyallah amin, ya allah kau kuat kn la hati my mum utk menghadapi dugaan mu dan kuat kn la hati kami juga, dan kau sembuuhkn la my mum hanya allah yg maha mengetahui, dan maha berkuasa.. amin insyallah..

No comments:

Post a Comment